Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultatene 26 til 30 av 30
    Innmeldt
    Jan 2009
    Poengstyrke
    0

Sv: abort eller ikke???

Tusen tusen takk linepetrine Jeg gleder meg nå

Innmeldt
    Jun 2008
    Poengstyrke
    12

Sitat Opprinnelig lagt inn av lillelillemor Se innlegg
    Tusen tusen takk linepetrine Jeg gleder meg nå
    Oj - bare hyggelig

Innmeldt
    Dec 2008
    Hvor
    oslo
    Poengstyrke
    6

alt jeg kan si er at om du er usikker så ikke gjør det. jeg har tatt to aborter selv og angrer på det hver eneste dag. jeg også valgte abort det fordi det var snakk om penger og hvordan jeg skulle klare det. men sånne ting ordner seg alltid på et vis. vi bor jo i norge

Innmeldt
    Mar 2012
    Poengstyrke
    0

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid og er 9 uker på vei. Jeg har fra før en gutt på 4 år med en annen.. Graviditeten kom som ett sjokk på oss begge. Hadde ikke planlagt og få flere barn med det første.. Har bestilt time til abort noe som jeg var veldig sikker på var det rette men no de siste dagene har jeg begynt og snu. Meg og BF bor ikke sammen på dette tidspunkt og ting er ikke helt "stabilt" mellom oss.. Han har sakt han støtter og er her for meg uansett hva jeg bestemmer meg for. Har lest opp og ned på sider på nett men vingler frem og tilbake fra dag til dag.. Noen som har noe godt råd???

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Nittedal
    Alder
    32
    Poengstyrke
    15

De eneste tankene jeg har gjort meg om dette, er at det er sjelden noen som angrer på at de valgte å få barn, men mange angrer på at de har tatt abort. Uansett er det bare du (og barnefar) som kan vite hva som er riktig for dere. Jeg vet mange snakker varmt om Amathea, kanskje du kan ta en telefon dit og få snakke med noen der? Håper dere finner ut av det, og at det ordner seg best mulig!

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •