Side 10 av 10 FørstFørst ... 8910
Viser resultatene 226 til 228 av 228
    Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    32
    Poengstyrke
    500

Sv: Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

I dag var det ENDELIG tid for barn over 2 år med husstandsmedlemmer, så nå har både Oda og samboeren tatt den. Gikk veldig fint med begge to. Oda gråt bittelitt, men det var nok like mye fordi ho skvatt som at det faktisk var vondt. Er halvanna time siden den ble satt nå, og ingen av de kjenner noen ting så langt. Oda var redd armen hennes skulle bli som mamma'n sin, for jeg var jo så sinnsykt tung og hard i armen at jeg knapt visste hvor jeg skulle gjøre av meg en stund
    - 2004, - 2010, - 2014

Innmeldt
    May 2008
    Poengstyrke
    12

Da er alle fire her i huset vaksinert.
    Dagboka mi
    2001 og 2008

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    33
    Poengstyrke
    104

Jeg tok vaksina i starten av november, sånn i 14.30 tiden på ettermiddagen. I 20 tiden på kvelden kjente jeg at armen begynte å bli litt tung, og det ble bare verre og verre. Klarte ikke å sove på den armen/siden den natta, og dagen etter var det veldig numment- kjentes ut som jeg hadde fått et slag eller 10 . Følte meg relativt mørbanket, og jeg fikk ikke til å rette hånden lenger opp/ut enn skulderhøyde! Så gikk det sakte men sikkert over, og siden har jeg ikke kjent noen ting på noe vis.
    Una fikk noen dager før meg, men heller ikke ho har vi merket noe på! Ikke utilpass eller noenting..

Tuva fikk vansina forrige uke, og klaget litt over vond arm etter noen timer (som hos meg)- men ingenting mer enn det

Så da venter vi på klarsignal for resten av de mer normale (?! ) av befolkningen, så mannen får tatt også
    ~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Side 10 av 10 FørstFørst ... 8910

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •