Viser resultatene 1 til 4 av 4
    Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    31
    Poengstyrke
    135

Noen her som har fått fjernet en Ganglion (cyste)?

Jeg har en i håndleddet. Den kom første gang i november, eller noe sånt, og forsvant ila. januar. Var til lege like før den ble borte. I dag kom den tilbake, og den sitter slik til at jeg kjenner det hele tiden. På innsiden av håndleddet, som på bildet her. Det er ubehagelig, og det føles som tommelen og pekefingeren ikke fungerer normalt.

For å komme til poenget - jeg takler dårlig at noen rører på innsiden av håndleddene mine, og jeg har sprøyteskrekk så det holder. Derfor lurer jeg på om noen har fjernet en slik, og kan fortelle meg om det var vondt, og om det tok lang tid.
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Innmeldt
    Feb 2010
    Poengstyrke
    0

Sv: Noen her som har fått fjernet en Ganglion (cyste)?

jeg har fjernet en ganglion, men min satt i kneet. den var 2x3, og jeg gjorde det under narkose, dagkirurgi.
    jeg vil tro at din blir bare vanlig lokalbedøvelse? eller kikkhullsoprasjon?

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    31
    Poengstyrke
    135

Sitat Opprinnelig lagt inn av lille_ulle Se innlegg
    jeg har fjernet en ganglion, men min satt i kneet. den var 2x3, og jeg gjorde det under narkose, dagkirurgi.
    jeg vil tro at din blir bare vanlig lokalbedøvelse? eller kikkhullsoprasjon?

Ok, da var din litt større. Tror de "bare" bruker nål og suger ut væsken, og sprøyter inn kortison på denne. Mener det var det legen sa. Vet ikke om man får bedøvelse.. Jeg har en som sitter dypere lenger opp i armen også, ved albuen, den må evt. opereres ut på dagkirurgien.
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    0

Sitat Opprinnelig lagt inn av Mammaria Se innlegg
    Jeg har en i håndleddet. Den kom første gang i november, eller noe sånt, og forsvant ila. januar. Var til lege like før den ble borte. I dag kom den tilbake, og den sitter slik til at jeg kjenner det hele tiden. På innsiden av håndleddet, som på bildet her. Det er ubehagelig, og det føles som tommelen og pekefingeren ikke fungerer normalt.

For å komme til poenget - jeg takler dårlig at noen rører på innsiden av håndleddene mine, og jeg har sprøyteskrekk så det holder. Derfor lurer jeg på om noen har fjernet en slik, og kan fortelle meg om det var vondt, og om det tok lang tid.

eg har fjernet en sånn cyste no kommer sikkert dette svaret veldig seint, eg opererte den i 05 og var bra i kneet i et år men den vokste ut igjen. har gått med dette i 7 år og opererte no i 2012 så håper de har fått vekk alt. eg vill ikke anbefale og fjerne cysten vis ikke den plager deg veldig masse. eg har bare blitt verre enn det eg var og angrer

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •