Side 2 av 3 FørstFørst 123 SistSist
Viser resultatene 26 til 50 av 65
    Innmeldt
    Nov 2010
    Poengstyrke
    0

Sv: Erfaring etter spontanabort

Sitat Opprinnelig lagt inn av 4632 Se innlegg
    Ja, hvis ikke det går bra nå blir det full utredning og da skal jeg prøve alt som kan prøves neste gang... Regner med gynekologen min vet om det meste, han er spesialist, men takk for tips!
    Det er godt å høre at du er i gode hender! Håper å høre hvordan det går med deg videre

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Ja, skal si fra etter timen på fredag...
    SA oktober- 10, SA februar -11 og MA mai- 11.
    Verdens fineste gutt født 9. mai- 12
    MA september- 13, MA desember -13.

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    møre og romsdal
    Poengstyrke
    4

så godt å lese om dere som har blitt gravid igjen etter SA <3
    Det er nå 9 måneder siden min SA, og har enda ikke fått tilbake TR... Har gått to måneder på hormonkur nå. Den er som sendt fra helevete med tanke på hormonsvigninger :P off.

Håper bare syklusen kommer tilbake snart så vi får begynt ordentlig på prøvingen!
    Har noen symptomer på graviditet nå da faktisk. Ekstremt trøtt, sliten, tett i nesen, sykt sug på sjokolade og vondt i korsryggen. MEN man vet jo aldri. sikkert bare kroppen som "lurer" meg enda.

Uansett; lykke til videre alle sammen En vakker dag sitter spiren for oss alle
    E født 10.05.12
    Forventes 01.07.13

Innmeldt
    Nov 2010
    Poengstyrke
    0

Da var jeg til GU i går, og der så vi både et hjerte som slo, plommesekken var på plass, h*n var 27 mm, og jeg er ca 9 uker på vei

Det var utrolig godt å se, men jeg er litt overrasket over min egen reaksjon. Legen sa at "nå tenker jeg du får tårer i øynene", men jeg merket at jeg var mest opptatt av å få bekreftet at alt så fint ut. Hodet mitt er veldig lettet, mens hjertet mitt holder fortsatt litt igjen da jeg er redd for å miste en gang til. Forrige gang så snakket jeg til magen min, og knyttet meg veldig til det som var inni der. Det gjorde at SA`en var utrolig trist. Jeg merker at jeg holder mye mer tilbake nå. Men jeg tror jeg er klar til å knytte meg til barnet når det har gått 12 uker, og jeg vet at sjansen for ny SA er mye mindre. Uansett så er det underlig hvordan forsvarsmekanismene påvirker oss...

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Trøndelag
    Poengstyrke
    21

ÅÅÅÅÅ
    NÅ ble jeg glad nå!!!!

Måtte dra fram en linjal og tegne en 27mm strek på kontor-skribleblokka mi for å se på "orntli"...
    det er pinadø ikke akkurat bittesmått heller vettu!
    Jeg skal fortsette å sende vibber og krysser armer, bein, finre og tær for at denne krabaten er sterk og skaper masse hodebry for mamma'n sin om et par-tre år...
    Bloggen min

Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse.

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Det gikk ikke bra med meg hos legen...
    Hcgen hadde økt, men ikke nok og ultralyden viste at fosteret ikke hadde vokst på en uke og det var ingen hjerteaktivitet
    Jeg ble sendt opp på akuttmottaket og hadde ny undersøkelse og kunne velge mellom piller og utskrapning.
    Har fått piller og smertestillende med hjem.
    Jeg har jo visst at det sannsynligvis var sånn det var, men hadde jo et håp... Da kvalifiserer jeg altså herved til diagnose habituell abort og håper utredning kan gi meg noen svar.. Jeg får satse på at fjerde forsøk sitter.. Tristtristtrist... Blir iallefall fort gravid, SA i oktober og februar og MA i mai.

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Trøndelag
    Poengstyrke
    21

Uff... så trist.
    Jeg føler virkelig med deg!
    Håper du får time til utredning og at de finner noe de faktisk kan gjøre noe med...
    TENKER PÅ DEG!
    Bloggen min

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Fikk sånne cytotec- tabletter jeg skulle ta hjemme. Tok de halv seks i går morges og venta helt til i dag morges og ingenting skjedde!
    Endte opp på sykehuset halv ti i dag og kom hjem nå etter utskrapning... for et styr, skulle tatt utskrapning med en gang!
    Satser på de finner ut noe ja, så kjedelig når man mister og mister..

Innmeldt
    Nov 2010
    Poengstyrke
    0

Uff, jeg føler så med deg 4632!
    Unner deg virkelig å oppleve den gode følelsen!

I prosessen min så snakket meg med et vennepar via samboeren min. Det viser seg at hun hadde tre SA før hun fikk barn nummer 1, og to SA før hun fikk barn nr 2. Det som er bra er at hun i dag ikke tenker på det som skjedde, men koser seg med sine to flotte barn.

Det er sikkert ingen trøst nå. Men når babyen begynner å vokse inni deg neste gang, så vil denne vonde tiden bli en del av fortiden som du tenker mindre og mindre på.

Varme klemmer

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Ja, jeg har jo heldigvis også hørt om mange som får barn etter mange SA/MA. HÅPER så på at det går bra neste gang. Nå skal jeg bare vente på mensen og prøve igjen i juli eller august

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Men, har jo glemt å gratulere deg. så bra t ting ser bra ut! Juhu

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Trøndelag
    Poengstyrke
    21

Sitat Opprinnelig lagt inn av 4632 Se innlegg
    Ja, jeg har jo heldigvis også hørt om mange som får barn etter mange SA/MA. HÅPER så på at det går bra neste gang. Nå skal jeg bare vente på mensen og prøve igjen i juli eller august
    Gi kroppen litt til til å komme seg.
    Men ja.. det er fremdeles gode muligheter.
    menneskekroppen er bare snål!

Min lege nevnte at det kunne være kjønnrelatert i mine tilfeler... dvs i og med at M er jente så kan jeg ikke bære fram gutter.
    En venninde av meg som jeg møtte gjennom en abort-sorg-gruppe sa at hennes "diagnose" var at kroppen hennes var "allergisk" mot mannens DNA og behandlet derfor barn med hans gener som om det var et virus...
    men hun hadde abortert 8 ganger før de ga henne sånne immuno-supress-piller som folk får etter en hjertetransplantasjon og da ble det baby...

Vi er alle lagd forskjellig, men etter samme oppskrift... jeg krysser fingre og tær for deg og skal tenne et lys i vinduskarmen min i kveld for din lille som ikke kommer...
    Bloggen min

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Så godt når de finner ut av det for noen sånn at de får en spire som faktisk blir til en levendes baby
    Lykke til til oss alle

Innmeldt
    Feb 2011
    Poengstyrke
    0

Skal også prøve i juli august 4632.
    Jeg hadde en MA i februar. Og mistet igjen på søndag, da var det veldig tidlig. Skal vente en syklus tenker jeg også prøve igjen. Men det er slitsomt dette her. Skikkelig emosjonell berg og dal bane liksom.
    Krysser fingre for oss begge jeg 4632, lykke til

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    Haugesund
    Alder
    25
    Poengstyrke
    4

Jeg glemmer aldri min SA for tre år siden. Da var jeg 19 år og hadde bare visst i en ukes tid at jeg var gravid. Midt under eksamen begynte jeg gå blø, og det var ikke rent lite heller. Ringte legen min og fikk beskjed om å komme ned med en gang. Vel framme fikk jeg en henvisning til sykehuset en time senere med en kort beskjed om at "det kan være en spontanabort". Jeg hadde ikke en gang rukket å lese meg opp om spontanaborter en gang, så jeg ante ingenting.

Vi tok taxi rett til sykehuset, og innen vi var framme, var smertene så enorme at jeg måtte krabbe gjennom de lange sykehusgangene. Har aldri hatt så vondt før... Og jeg har brukket mange bein, for å si det sånn. Ingenting sammenlignet med den smerten der. Fikk komme rett inn på et undersøkelsesrom og fikk beskjed om å kle av meg og legge meg på benken. Kjæresten fikk IKKE lov til å komme og holde meg i hånda. Vi spurte flere ganger, men de som jobbet der (jordmødre?) var bestemte på at han skulle sitte i andre enden av rommet, bak et forheng.

Jeg husker jeg hylte og grein. Jeg var livredd og i store smerter. Det blødde også voldsomt. Damene sa ingenting. Uansett hvilke spørsmål jeg stilte, sa de ikke et eneste ord. Jeg spurte dem hva de skulle gjøre, hva som foregikk og om jeg kunne få en pause til å puste litt. Neida, ikke et ord fra dem. Jeg aner ikke hva de gjorde. Kjente at de stappet masse inn og romsterte godt inni der. Det var ubeskrivelig vondt når de holdt på. Husker jeg ropte desperat etter kjæresten, men han fikk ikke komme i nærheten av meg. Til slutt sa en av damene: "Vi finner ingenting. Du er ikke gravid."

Det var alt. Jeg måtte kle på meg igjen og gå derfra. Jeg spurte i døra: "Skjedde det fordi jeg er så ung?" "Det er mulig", svarte den ene. Så ble jeg støttet av kjæresten ut av sykehuset, til taxien og hjem. Siden jeg ikke hadde fått noen annen informasjon, gikk jeg ut i fra at det var slik alle spontanaborter foregikk. Samme smerte og behandling for alle. Derfor hadde jeg vel heller ingen grunn til å synes synd på meg selv?

I ettertid har jeg slitt veldig med dette. Skulle ha en gynekologisk undersøkelse en gang, men måtte gå gråtende derfra. Det var helt grusomt å skulle ha noen andres hender der nede.

Nå er jeg gravid igjen. Denne gangen er det planlagt og vi er begge lykkelige, men SA-en for tre år siden forfølger meg. Jeg er så glad for at jeg tok dette opp med jordmor. Hun satt der, måpende, mens jeg fortalte min historie. Hun uttrykte at hun var sjokkert over behandlingen jeg hadde fått på sykehuset den gangen. For første gang fikk jeg forklart hva som trolig egentlig skjedde den dagen. Pga de store smertene og blødningen, hadde de nok fryktet graviditet utenfor livmoren eller noe sånt, og det var derfor de hadde hastverk. Pga smertene under inngrepet, hadde de trolig foretatt en utskrapning. I følge jordmor skulle damene den gang ha gitt meg informasjon, latt kjæresten bli med og jeg skulle ha fått noen å snakke med etterpå, slik at jeg ikke hadde gått derfra fullstendig forvirra og i full uvitenhet om hva jeg egentlig hadde gått gjennom.

Den opplevelsen må jeg leve med, og jeg klandrer sykehusdamene for det. Heldigvis skal jordmoren ordne at jeg får gynekologisk undersøkelse av jordmødre som er spesialister på overgrepsofre og slikt, siden jeg har fått fullstendig angst mot å bli rørt der nede. Å endelig få vite hva som skjedde den dagen, er både lettende og utrolig trist. Jeg gråt hele dagen og hele natten etter den samtalen med jordmor. Det var som om hele det sjokket jeg skulle hatt den dagen for tre år siden, kom nå i stedet, siden jeg den gang ikke visste hva som hadde skjedd. Jeg håper denne graviditeten ikke ender på samme måte.

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Trøndelag
    Poengstyrke
    21

UFF...
    Det høres ikke bra ut...
    Sykehuspersonell har ofte så mye å gjøre at de rent "glemmer" at det er mennesker de behandler.
    Det kan hende de holdt kjæresten din utenfor pga at det var mye blod og de ikke ville skremme han. det kan være ganske brutalt å se noen en er glad i i en sånn situasjon...
    og Spontanaborter er sansynligvis så vanlige at de glemmer hvor traumatisk en sånn opplevelse kan være.
    jeg har selv snakket med sykepleiere som jobber på Gyn. avdeling og de trekker bare på skuldrene når jeg sier jeg har hatt to SA. og en utenfor livmor.
    for dem fremstår det som ganske vanlig...
    det jeg da ikke forstår er hvorfor det er så tabu?
    selv min egen vennekrets skutter seg og skifter tema dersom jeg prøver å snakke om det.. tror de det skal gå troll i ord kanskje?
    Jeg vil anbefale at du kontakter sosialtjenesten i din kommune (evt helsesøster...) og ber om samtale med psykiatrisk sykepleier. Det hjelper ofte å få ut litt mentalt gørr i samtale med en fagperson...
    da kan det hende du lærer avslappningsteknikker og mentale øvelser som gir deg styrke til å slappe av under undersøkelser.
    Bloggen min

Innmeldt
    Sep 2007
    Hvor
    Innflyttet sørlending
    Alder
    37
    Poengstyrke
    8

Jeg hadde en spontanabort i desember 2010 (5+1) og en missed abortion nå nettopp ( uke 9).
    Den første var som menstruasjonssmerter, men det mest påfallende var at alle graviditetssymptomene avtok umiddelbart.. Blødningen var nesten mindre enn en vanlig mens og bare murringer i mage og rygg. Mest psykisk vondt tror jeg.. Var redd ikke alt var ute siden jeg blødde så beskjedent, har jo hørt om intense smerter og koagler og alt, så tok hcg-sjekk, men den var normal alt tre dager etter aborten.. Blødningene derimot avtok ikke. Blødde nesten kontinuerlig i tre måneder, så var frem og tilbake til gyn for å sjekke at alt sto bra til.

Denne gangen var jeg overbevist om at alt skulle gå bra. Alle symptomer på plass, men bestilte tidlig ul pga SA og alle mellomblødningene. Var 7+1 og så hjerteslag (!), men hun synes fosteret var lite, iallefall en uke kortere mente hun. Tok derfor to hcg prøver med tre dagers mellomrom og ble satt opp til ny ul uken etterpå (8+1). Da hadde hcg økt og jeg var glad og trodde alt var bra, men økningen var visst for lav og ul viste at fosteret ikke hadde vokst og de sterke hjerteslagene var borte.. Var en langsom pulsering der, men vi regnet med at det var min puls og det så iallefall ikke ut som hjerteslagene sist uke, så fikk beskjed om at dette nok var en missed abortion. Alle graviditetssymptomer var fortsatt på plass.. Var ikke helt forberedt på den beskjeden, så tårene trillet godt i bilen da!! Gynekologen kontaktet sykehuset og jeg fikk time der to dager etterpå.

Hadde med meg mannen opp på sykehuset og var forberedt på medisinsk abort. Hadde jo da hatt to dager å forsone meg med tanken på. Skal bare gjøre ul for å bekrefte aborten, og da ser hun også denne lille pulseringen i fosteret. Mener den er for sakte til å være normal hjertefrekvens, men synes det er for tidlig å gjøre noe så drastisk som abort før de vet om dette er noe som utvikler seg. Veldig glad de også vil være 100% sikre, men må jo si at det ble en uke i vakuum. Skal jeg sørge over en abort eller skal jeg sette håp og alle krefter inn på at dette er skal gå bra og så falle rett ned enda en gang? Ble vel til at vi forsøkte å ikke føle noe som helst og etterhvert kjente jeg på kroppen at den fortalte meg at dette ikke ble noe av. Ny undersøkelse da på dag 9+2 og det bekrefter det jeg har kjent, at det ikke lenger er noe som lever. Får med meg Cytotec-kur - medisinsk abort for en inkomplett spontan abort... Psyker meg opp til en tøff dag med mye smerter og står i papirene at alt burde være ute 4-6 timer etter tabletten er satt.. Hos meg tok det nesten 9 timer før jeg kjente noe som helst! Da fikk jeg rieliknende tak, som i åpningsfasen av en fødsel. Tok kun en Voltaren (smertestillende) og pustet meg bare gjennom. Var ikke værre enn litt kraftige menssmerter for meg. Men blødningen kom ikke!! Fikk feber sent på kvelden og en episode med blodtrykksfall der jeg var sikker på at jeg skulle svime av, men fortsatt bare litt blod på papiret når jeg var på do. Kontaktet gyn avd neste morgen og skulle komme opp til sjekk. Ble sett på med ul igjen og de kunne fortsatt se rester og at jeg ikke hadde abortert. Fikk ny kur og stålsatte meg for neste runde.. Kjente ingenting. Knapt litt murring i magen og noen sammentrekninger, men blødde iallefall nå. Som en mensblødning gjennom dagen, men ingen tegn til koagler eller noe de hadde forberedt meg på. Hadde avtale med gynekologen om å ringe dersom jeg var usikker, så slo på tråden igjen.. På ny opp på sykehuset for sjekk og hun ser ingen endring fra dagen før. Fortsatt ingen abort! Jeg hadde holdt meg fastende fra midnatt og fikk da beskjed om at de ville gjøre en utskrapning sånn at jeg kunne bli ferdig Glad for det selvsagt!

Utskrapningen gikk helt problemfritt, så langt iallefall . Fikk en lett narkose, sov meg gjennom alt og kjente ikke annet enn at jeg blødde litt når jeg våknet. Gynekologen sa hun skulle gjøre det så skånsomt som mulig for slimhinnene mine. To timer etter oppvåkningen kjørte jeg selv hjem..

Men det som sjokkerte meg mest under mine timer på sykehuset i dag var mangelen på omsorg og medfølelse fra sykepleierne. Nå skal jeg ikke snakke stygt om de i det hele tatt, for jobber selv som det (..), men jeg er vant til at det er legene som er knappe og kun ser det tekniske, men her var det forsyne meg fullstendig omvendt! På mine kontroller nå har jeg møtt fire kvinnelige gynekologer, og de har vært nydelige alle sammen. Snakket om sorg, skyldfølelse og vist at de har vært lei seg på våre vegne. På de 6 timene jeg var på sykehuset i dag var det ikke én eneste av sykepleierne som kom inn og lurte på hvordan jeg hadde det. Selv ikke når de vet at jeg er inne for en missed abortion og på tredje dagen i abortprosessen. Snakk om seigpining liksom! Da går det for mye rutine i jobben altså! Og det er greit at det er sommeravvikling og kanskje hektiske dager, men såpass har jeg jobbet på sykehus selv at jeg vet at dette ikke var en hektisk dag! Og jeg snakket ikke høyt om at jeg var sykepleier selv, så de burde ikke ha behandlet meg anderledes av den grunn heller..

Men men, godt med en nydelig mann, verdens beste treåring og god familie rundt seg da iallefall
    Følte bare for å komme meg fortest mulig hjem!
    Nå tar jeg med meg en god sommer med litt vin og god mat (spekeskinke og brie inkludert ) også satser vi på høsten!

God sommer til dere alle!! (og sorry for miiiiilelangt innlegg)

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    0

Det var veldig godt lese tankene du har her..Mistet selv for 2 dager siden og hatt masse tårer..Men god lese andres historie og vite en ikke er alene..Prøve se fremover,men trenger litt tid og sørge..Takk for du delte tankene dine...

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    0

Uff dette var en utrolig trist historie..Det er mange som ikke skulle hatt de jobbene de har...Det er utrolig trist og vondt miste..Meen historien din setter tårer i øynene mine ja..Godt du er en stå på jente...Lykke til

Innmeldt
    May 2011
    Poengstyrke
    4

Hei hei alle sammen.

Har skrevet litt på forskjellige sider, men får lissom ingen svar. Så prøver meg her. Først vil jeg bare si at jeg føler med dere alle som har mistet. det er så kjipt og vondt.
    Mistet selv i juli, var da 12 uker på vei. Ultralyd viste tom fostersekk, så var vel en MA. Uansett, kroppen ordnet det hele selv, med kraftige blødninger, koagler og mensensmerter i noen dager. og så et par uker med svak blødning som gikk over til brunlig utflod. For ca en måned siden var jeg igjen til ultralyd og fikk beskjed om at alt så fint ut og alt var ute. kunne og se at det kunne vært en eggløsning på gang ett par dager tidligerere, noe jeg og hadde følt på kroppen. fikk nye blødninger ca 12 dager etter, noe jeg antar var mensen.

Denne mensen har ikke stoppet. den så ut til å stoppe etter halvannen uke, men så begynte jeg å blø endel igjen, som en vanlig kraftig mens som snart har vart en uke. til sammen snart 3 ukers mens.
    Er dette normalt? Andre med erfaringer med mensen etter spontanabort? Hvor lang er for lang? Har tenkt å kontakte legen over helga hvis det ikke er noe antydning til å minske.

Det som og er, jeg føler det kan ha vært en eggløsning i begynnelsen av uken, selv om jeg blør? kan det det? sammen med blodet så er det av og til mye slim som ser litt eggløsningsslim aktig ut.

jeg vil bare prøve igjen. vil ikke ha en kropp som ikke er i syklus. har alltid vært som en klokke, og nå bare rot. blir så fortvilet.
    så andre med erfaringer, kom med dem.

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Trøndelag
    Poengstyrke
    21

Dersom du fremdeles blør etter 3 uker ville jeg absolutt ha ringt legen. Din kropp er (ironisk nok) mest fertil rett etter en SA men samtidig er hele systemet litt på skeive og du har samtidig større risiko for svangerskap utenfor livmor.
    Hvis du leser dette i dag, kom deg til lege før helgen.
    Svangerskap utenfor livmor skal visstnok være ekstremt smertefullt men jeg har vært igjennom det og for meg var det ingen smerter selv om fosteret holdt på å ta livet mitt.
    Få det sjekket.
    Det kan hende du er "heldig" og bare trenger en utskrapning pga "residuale" greier etter SA men jeg ville ikke tatt noen sjanser...
    Bloggen min

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Ja, kontakt lege! Skal jo ikke være sånn...
    Jeg er i gang igjen, positiv prøve i dag morges. Satser på at alt går bra fjerde gangen da.... Orker ikke miste igjen!

Innmeldt
    May 2011
    Poengstyrke
    4

Ååå, håper det går bra denne gangen 4632, det fortjener du så. Virker som bløingen min roer seg. Er nok ikke graviditet utenfor livmor, for ble godt sjekket innvendig da jeg var på kontroll, og har ikke hatt sex siden spontanaborten så er jo ikke blitt gravid på nytt. Nei, vet ikke jeg, kroppen er litt på tur. Men blir legen på mandag hvis det fortsatt blør like mye.

Innmeldt
    Mar 2012
    Poengstyrke
    0

Det er flott at man kan dele tankene sine her. Jeg kan også fortelle om min opplevelse.

Jeg fikk vite på nå tirsdag at jeg var blitt gravid. Og på torsdag begynte jeg og blø. Dro til legen og hun sa at det var 50/50 sjanse. Jeg tok en blodprøve for å se på hcg verdiene også skal jeg ta en ny på mandag for å se hvordan verdiene ligger an.

I dag har jeg vært på sykehuset. De ville ha meg inn fordi jeg var så svimmel. For jeg har jo mistet en del blod. Fikk se litt på en ultralyd der og hun legen sa at hun så ikke noe foster men hun så en slimhinne. Og hun sa at det var 90% sjanse for at dette var en SA. Jeg var ikke så langt på vei at hun kunne se etter noe foster. Hun kunne ikke se om det var levende eller dødt det som lå der. Men hun sa det på den måten så jeg har tatt det som at det er en SA. Så får jeg bare bekreftet det på mandagen når jeg tar en ny blodprøve.

Det har vært en utrolig slitom helg. Det har gått i berg og dalbaner her. Plutselig er det positivt fordi det slutter og blø og jeg ikke har noen smerter...også plutselig blør det masse...også stopper det....også blør det mer...Og ingen leger kan si noe...noen har sagt at det høres ufarlig ut mens andre sier det høres ut som en spontan abort...

Så på en måte var det en lettelse å få et ordentlig svar....selv om det ikke var det svaret jeg ville ha.

Men som kjærsten min sier så er han innstilt nå på å være far...så vi kommer til å prøve igjen med en gang

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    4

Lykke til! Jeg hadde tre spontanaborter på rad, er jo ikke så vanlig heldigvis, og siste gangen så ventet vi en ekstra måned, dvs jeg aborterte i mai og ble gravid i august og da gikk det bra Kroppen trenger gjerne litt tid på å komme seg, men mange blir jo gravide igjen med en gang og det går fint.. Tar ganske lang tid før mensen kommer igjen da, jeg ventet 36 dager ca hver gang..
    Er jo ikke sikkert det er SA da, hcgprøvene vil gi svar, kan jo gå bra også, hvis ikke: skal krysse fingrene for at alt går bra neste gang

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •