Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Innmeldt
    Mar 2011
    Hvor
    Haugalandet
    Poengstyrke
    0

Smerter ved samleie etter SA

Heisann! Jeg mistet for en uke siden. Var da 5 uker på vei. Blødde i 4 dager og hadde litt smerter.
    I dag gjorde det veldig vondt under samleie (vet at man skal vente i 2 uker etter SA med samleie, men....) Det jeg lurer på er om dette er normalt? Kan det ligge rester igjen? Kan det være infeksjon?
    Beklager detaljer, men det gjorde liksom vondt når den var helt inni. Liksom trykk-ømt... Jeg burde nok ikke gjort det, nå er jeg livredd for komplikasjoner.
    Noen med erfaring eller lignende opplevelser?

Innmeldt
    Dec 2009
    Poengstyrke
    6

Sv: Smerter ved samleie etter SA

Sitat Opprinnelig lagt inn av Vilja_ Se innlegg
    Heisann! Jeg mistet for en uke siden. Var da 5 uker på vei. Blødde i 4 dager og hadde litt smerter.
    I dag gjorde det veldig vondt under samleie (vet at man skal vente i 2 uker etter SA med samleie, men....) Det jeg lurer på er om dette er normalt? Kan det ligge rester igjen? Kan det være infeksjon?
    Beklager detaljer, men det gjorde liksom vondt når den var helt inni. Liksom trykk-ømt... Jeg burde nok ikke gjort det, nå er jeg livredd for komplikasjoner.
    Hei.
    Hva fant du ut om dette?

31år, gift, ingen barn enda, mistet to ganger, TR har uteblitt totalt 10måneder nå grunnet dette

Innmeldt
    Jul 2012
    Hvor
    Oslo/Tromsø
    Poengstyrke
    0

Sv: Smerter ved samleie etter SA

Sitat Opprinnelig lagt inn av Vilja_ Se innlegg
    Merket det samme selv. SA i uke 5. Men var ikke klar over noe som hadde med sex og føle, følte bare ubehag og veldig følsomt rett etterpå. Nå er det 1 mnd siden, og jeg merker ikke noe lenger. Ikke av ubehag ihvertfall, så tror det bare går over, gjorde ihvertfall det med meg. Er hardt for kroppen og gå igjennom en SA, så jeg kom bare frem til det at det bare fortsatt var sårt der ennå.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •