Viser resultatene 1 til 10 av 10
    Innmeldt
    Jun 2011
    Poengstyrke
    4

Søvn problemer, vil helst sove aleine?!

Jeg har fått problemer med å sove om natten i det siste, prøver så godt jeg kan å sove om natta ,men jeg har ikke kjangs... ligger flere netter og bare ser i taket, men når min samboer drar på jobb klokka halv syv er det som om noen bare blåser jon-blund pulver på meg og jeg slokner fortere enn jeg fatter selv, til tross for at noen minutter tidligere satt jeg lys våken... Har prøvd å sove på sofan om natten, det funker ikke og latt gubben sovne på sofan og lusket meg i senga for å prøve å sove aleine i senga (Klarer ikke å si til han at jeg kanskje tror det er ''hans'' feil at jeg ikke sover om natta) og da får jeg sove i en halvtime, time før jeg våkner igjen og er like våken... også igjen, slokner jeg som et lys når gubben drar på jobb... JEg skjønner INGENTING, jeg har skjønt at jeg har begynt å like å ligge i senga aleine, uforstyrret og med vinduet på vidt gap...noe jeg ikke brydde meg om før?!!

Noen som opplever det samme eller har noen tips til meg? slitsomt å ikke få sove om natten

Innmeldt
    Sep 2009
    Hvor
    Østfold
    Alder
    26
    Poengstyrke
    8

Sv: Søvn problemer, vil helst sove aleine?!

Jeg tror ikke at jeg har noen tips til deg akkuatt....

Men vil si at det er litt son her og.... Har den siste tiden sovet ekstremt dårlig om nettene, men når mannen drar på jobb og lillemann er kommet seg i barnehagen sover jeg ganske bra i noen timer... Og jg og må ha vinduet oppe...

Merkelige greier det der...

Håper du finner en løsning som fungerer for deg.... Eller enda bedre at du får tilbake søvnen....
    Prins 20.03.09 Dagbok Prinsesse 01.08.11

Innmeldt
    Dec 2010
    Hvor
    opp en trapp,og inn en dør i en middels stor by i Buskerud
    Poengstyrke
    4

hei Vet ikke om det hjelper, men jeg kan iallefall si at du er ikke alene! Selv har jeg aldri sovet så dårlig som de siste 3 ukene... Våkner kl 04, og ligger der (varm og uvell) å stirrer i taket mens han snorker og sover ved siden av. Stort sett er jeg helt slått ut i 16tiden på kvelden og sover et par timer på sofaen før han kommer hjem ifra jobb.
    Vurderer å ta gjesterommet ibruk snart

Lykke til med søvnvanene!

4668 Gjest

Jeg begynner å få store problemer søvn på natten, men det har kommet nå i det siste. Det er fordi jeg begynner å bli tung og lei, vondt i ryggen.. Lille presser på blæra så jeg må tisse mange ganger på natta+++ Finner ingen god stilling lenger.. Men for min del er det ikke lenge igjen da. Ikke at nattesøvnen blir noe bedre da sikkert Men da har jeg hvertfall ikke den store magen.

Innmeldt
    Jun 2011
    Poengstyrke
    4

HEHE! godt å høre at jeg ikke er aleine om dette... håper jeg finner noen lure ''triks'' etterhvert... Ringte til helse-telefonen i dag og spurte dem, de sa at som regel er dette fordi at barnet/forsteret rører på seg om natta og det er da det er MEST aktift, men de synes det var rart at jeg som bare er 11+3 skulle merke dette... De hadde heller ingen gode råd... Så jeg har bestemt meg for å gjøre som bestemor gjodre nåe jeg var liten, varm melk med honning og en kald klut over øynene... så får vi håpe at det er like effektift som før !!

Innmeldt
    Feb 2009
    Hvor
    Hedmark
    Alder
    29
    Poengstyrke
    13

Har du en gjesteseng du kan sette opp et sted, da? Skjønner at det er kjedelig om du må be samboeren sove på sofaen for at du skal få sove, men du kan jo prøve å sette opp en midlertidig seng i et annet rom, eller på stua. Om ikke annet bare en madrass (hvis du ikke er så langt på vei så går det kanskje greit nå?). Da finner du ut om det er pga samboeren din du ikke sover eller om du må prøve noe annet.

Lykke til, det er slitsomt å ikke få sove, og man trenger å være uthvilt til fødselen og tiden etterpå!

Innmeldt
    Dec 2010
    Hvor
    Oslo
    Alder
    30
    Poengstyrke
    4

Det är inte för att det är varmt? Jag har svårt att sova då, har byttet ut dyna mot dynetrekk...

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Oslo
    Alder
    35
    Poengstyrke
    5

Du er ikke alene... Det er varmt, jeg må opp og tisse, det er lyst ute, jeg sovner ikke igjen, puppene stikker og er ømme når jeg snur meg, også blir jeg litt småkvalm sånn utpå morgenen, hører lyder som alltid er der, men som aldri har irritert meg før... og mannen puster og sover - og det er så innmari irriterende
    Snupp Juli 2008 Minisnupp April 2012

Innmeldt
    Nov 2011
    Hvor
    Bodø
    Poengstyrke
    3

Sliter også med å sovne, men synes det er enda vanskeligere når samboeren ikke er hjemme.
    SA Juli 2008
    MA Juli 2010
    Mirakelgutten min - Juni 2012 <3
    MA April 2013

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Ringerike
    Poengstyrke
    19

Har det som deg.. Sover 100 ganger bedre når mannen er ute av senga. Ingen som får senga til å bevege seg osv... Hadde vi hatt et ekstra soverom hadde jeg lagt meg der Trøster meg med at det ikke mer så veldig lenge igjen
    05.11.10 04.01.12 http://villavestli.blogg.no/

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •