Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Innmeldt
    Jan 2011
    Poengstyrke
    4

Syklus etter spontanabort

Nå har jeg prøvd å titte litt rundt før jeg spør, for jeg føler det her er noe som blir gjentatt, men finner såklart ingenting når jeg trenger det....

Altså... Onsdag 24. august hadde jeg en spontanabort (IKM var søndag 21.).
    Men hvordan blir det med syklusen etter en SA? Kan den bli rota til, så jeg ikke vet når jeg kan forvente EL og IKM, eller går jeg ut i fra vanlig syklus (altså fra den 21.), eller går jeg ut i fra at da jeg hadde SA er første dag med TR?

Har tenkt til å kjøpe ELtest, for å være sikker, men da kan det jo være en fordel å vite når jeg skal teste, så jeg slipper å teste hver dag i to uker
    1+1 = 3 snart håper vi

Innmeldt
    May 2011
    Poengstyrke
    4

Sv: Syklus etter spontanabort

jeg lurer litt på det smme. hadde en spontanabort i midten av juli. jeg tror jeg hadde eggløsning for ett par uker siden, og nå har jeg mensen. men litt vanskelig å vite for har adri helt sluttet å blø. eller det var blitt bare bitte litt brun utflod etter sa, og nå er det blod igjen.

Lurer på om andre har noen erfaringer med mensen etter sa? hvordan føltes den? jeg har hatt en del øm og vondt i magen, er det vanlig? hvor lang er det normat den er? min har vært over en uke, med blødninger som er svake og kraftigere om hverandre.

men er rimelig sikker på at det har vært en eggløsning for noen uker siden, for hadde menslignende smerter, pluss at gynekolog mente å se det på ultralyd da jeg var på kontroll for å se at alt var ute etter sa-en.

kom med erfaringer jenter, veldig vanskelig å vite og forstå disse tingene merker jeg.

Innmeldt
    Jul 2011
    Poengstyrke
    4

Sv: Syklus etter spontanabort

Heisann!!

Mulig jeg ikke er den rette å svare på dette, da jeg egentlig ikke har peiling.. Men jeg har mye de samme erfaringene som fuglen 28. Jeg hadde en SA i midten av juli Jeg hadde blødninger i 12 dager i forbindelse med SA, og var inne to ganger til GU for å sjekke hvorfor blødningene og smertene ikke stoppet. Fikk beskjed om at dette var naturlig, og siste gang kunne de også se at en eggløsning var på gang. Og 15 dager etter dette fikk jeg mensen igjen. Denne varte mye lengre enn vanlig, 11 dager, og litt småblødninger i etterkant.. Mellom SA og den første mensen hadde jeg mye vondt i magen og litt småblødninger... Begynte å tro at det aldri skulle ta slutt.. For over to uker siden hadde jeg litt EL smerter (Har egentlig alltid kjent når dette skjer), så da har vi prøvd igjen. Har ikke fått mensen enda, men heller ikke positiv gravitest.
    Føles som jeg går rundt i et vakuum, kan ikke bare syklusen komme på plass, så vi kan prøve igjen?

Sorry, ikke så veldi bra løsning fra meg, men det er godt å se at vi er flere i samme båt.. Er ikke noe særlig å gå gjennom dette "alene".

Lykke til jenter!! Håper det blir et nurk i 2012 på oss alle!

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •