Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Usikker!

Innmeldt
    Aug 2011
    Poengstyrke
    0

Usikker!

Jeg er nettstudent og jobber som vikar på en bensin stasjon, samboern min har fast jobb og tjener nok av penger, men vi føler oss ikke helt klare til å bli foreldre enda. Jeg har bestilt time hos A-hus for medisinsk abort. Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei men regner vell med at det er ca 5-6 uker. Hadde jeg fått abort timen med engang etter at jeg fant ut at jeg var gravid hadde jeg gått uten tvil, men legen satt meg opp på timen to uker etter at jeg ringte og da har jeg fått god tid til å tenke over valget mitt. Dette gjør meg veldig forvirret og egentlig så trenger jeg noen som skal fortelle meg hva jeg skal gjøre. De som vet om dette har bedt meg om å ta abort for det er det beste for barnet. Da blir jeg også litt frustrert, for barnet vil ha det godt. Akkurat nå leier vi leilighet og har hørt at det er vanskeligere å få lån hvis man har ett barn, er dette riktig? Jeg har enda en hel uke på å bestemme meg men i går bestemte jeg meg for abort men i dag vil jeg beholde..
    Dette ble kanskje litt langt men håper noen kan svare selvom
    Jeg har også vært nysgjerrig på hvor og hvordan abort fungerer så har søkt det opp på youtube og sett mange forferdelige videoer der. Det anbeles ikke for de som er i tenke sonen for hva man vil gjøre forno.
    Også er jeg litt redd for hva som kan skje med babyen hvis jeg har røyka fram til jeg fikk vite at jeg var gravid, med tanke på helseskader for fosteret.

Innmeldt
    Jan 2004
    Poengstyrke
    119

Sv: Usikker!

Du kan sikkert lufte tankene hos Amathea. Lykke til uansett hva som blir avgjort.
    -01 -06 -12

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •