Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Innmeldt
    Sep 2010
    Hvor
    Moss
    Alder
    29
    Poengstyrke
    5

Hard mage og rier!!!

Hei alle sammen!

Håper at noen kan hjelpe meg. Jeg er i uke 33+0 og merket et par dager siden at min mage blir kjempehard mange ganger per dag. Jeg føler også rier som ikke gjør veldig vondt, men er ubehagelige, også presse mot "utgang". Jeg vet at barnet mitt ligger med hodet ned, så kanskje det er det.

Men er det ikke litt for tidlig for alt dette?

I tilleg har jeg utrolig vondt i hender som går opp til nakken. Venstre hånden er værre en høyre... Det begynner med mistet følelse i hender og plutselig er det kjempevondt! Jeg får ikke holde ting i hender, gjøre noe som helst, selv sove!

Er det noen som lider av det samme?

Innmeldt
    Nov 2005
    Hvor
    Akershus
    Alder
    29
    Poengstyrke
    25

Sv: Hard mage og rier!!!

Jeg ville tatt en telefon til føden og hørt hva de sier jeg. Det kan godt hende det bare er kynnere du føler, de kjennes ut som svake rier. Men hvis det skulle være ordentlige rier er det lurt om de får sjekket deg.

Lykke til.

Innmeldt
    Sep 2010
    Hvor
    Moss
    Alder
    29
    Poengstyrke
    5

Sitat Opprinnelig lagt inn av Mirra Se innlegg
    Jeg ville tatt en telefon til føden og hørt hva de sier jeg. Det kan godt hende det bare er kynnere du føler, de kjennes ut som svake rier. Men hvis det skulle være ordentlige rier er det lurt om de får sjekket deg.

Lykke til.
    Tusen takk! Usj, håper det ikke er noe risiko at jeg kan føde for tidlig! Det er jo 7 uker til termin! I morgen skal jeg til legen, så kanskje jeg får vite mer.

Innmeldt
    Oct 2008
    Poengstyrke
    7

Noen har kynnere veldig tidlig - og blant annet kan man få mer kynnere om man har høyt tempo ellers i livet, jobb eller familie.

Det med hendene dine høres litt ut som karpaltunnelsyndrom, og jeg ville ringt legen om både det og kynnerne!

- håper det går bedre!

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Oslo
    Alder
    35
    Poengstyrke
    6

Enig med singelin her. Jeg hadde en kynner i uke 15 - og fikk forhøyet gradert sykemelding med en gang. Ikke spørsmål en gang. I første svangerskaå hadde jeg masse kynnere, fra rundt der du er nå. Og det er vanligere i svangerskap nr. 2. Det er ikke farlig, bare ubehagelig. Legen min sa det var livmoren som trente seg eller noe sånt... Men få det sjekket, det er ofte det beste.
    Ang. armene så har jeg flere bekjente som har fått det samme og blitt sykemeldt pga. det. Tror det er ganske vanlig, og det forsvinner når vannet går ut av kroppen etter en stund
    Lykke til! Håper alt gikk bra hos legen.
    Snupp Juli 2008 Minisnupp April 2012

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •