Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Innmeldt
    Aug 2011
    Poengstyrke
    4

Vond klump på halsen

Hei. Litt usikker på hvor jeg skal legge dette innlegget, men prøver her

Har de siste 2-3 ukene vært veldig øm på halsen, på høyre side. Nå den siste uken har jeg hovnet veldig opp og kjenner en klump litt nede på halsen. Det gjør forferdelig vondt - når jeg snur hodet til siden, uansett hvilken stilling jeg ligger i og når jeg skal reise meg opp hvis jeg har lagt i senga f.eks. Gjør også veldig vondt å ta på halsen. Har lest litt på nettet, og lurte en stund på om det kunne være en hoven lymfeknute, men da måtte det jo vært en infeksjon eller noe som gjorde at den hovnet opp? Jeg har time til legen 3. november, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Bruker flere timer på å få til å sove om nettene, fordi det er vondt å ligge. Føler likevel det blir feil å reise på legevakten, men jeg vet ikke lenger..

Er det noen her som har hatt hovne lymfeknuter før? Kan det være det jeg har? Hvis ikke, har noen idè om hva det kan være?

Innmeldt
    Mar 2009
    Hvor
    Rogalang
    Poengstyrke
    6

Sv: Vond klump på halsen

jeg hade en lymfeknute på halsen da jeg car barn denne kom av en bakterie som var i familie med tuberkolose, jeg ville ringt legensenteret og forklart de om denne klumpen og spørr ut i fra det om det ville være nødvendig å kome inn tidliggere.
    IVF <3 Jente født 01.06.12 <3 venter på en hjemmelaget lillebrøster 10. november <3

Innmeldt
    Aug 2011
    Poengstyrke
    4

Re: Vond klump på halsen

Jeg får nok ikke komme inn tidligere enn 3. november.. Tror jeg bare skal gå på legevakten ikveld.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •