Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Hjelp!!

Innmeldt
    Jun 2011
    Poengstyrke
    0

Hjelp!!

Hallo!
    Jeg lurer på om dere har erfaring med svimmelhet og lignende?
    Min mann på 26år er syk blitt. Han er svimmel hele tiden, tør ikke å kjøre bil engang, vondt i hodet til tider, ikke så mye matlyst og er forkjølet i tillegg! Han har fått vite av en stressende og "lat" lege (tok ikke blodprøve engang!!!) at han har fått virus på balansenerva. Men så tok han seg noen øl for å kose seg litt på kvelden, og han hadde ikke fått i seg en vanlig øl engang før han ble så svimmel at han måtte legge seg ned...!

Så jeg lurer på om noen har hatt det samme, eller om dere vet hva som er årsaken til dette??

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    31
    Poengstyrke
    135

Sv: Hjelp!!

Man kan få virus på balansenerven, og det gir seg ofte utslag i svimmelhet. MEN jeg ville blitt rimelig bekymret om min samboer fikk sånne symptomer og de vedvarte, og ville nok pushet på så det ble tatt skikkelige prøver. Hvor lenge har han hatt det sånn?
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Innmeldt
    Mar 2009
    Hvor
    Bergen
    Alder
    26
    Poengstyrke
    13

Å, jeg tenkte det før du skrev det, til og med.
    At det måtte være virus på balansenerven. Samboeren min hadde det samme når vi nettopp hadde møttes. Han klarte ikke å gå en gang, han måtte krabbe rundt..
    Jeg ville også pushet på, slik at det ble tatt ordentlige prøver og at de kunne si hva det er med sikkerhet. Ikke moro å gå rundt med slik svimmelhet, og om det er noe som kan gjøre det bedre, så må han jo få det!

Innmeldt
    Jun 2011
    Poengstyrke
    0

Han har nå fått en time hos legen sin i begynnelse av neste uke, og da skal det bli tatt prøver så det holder! Han har fått beskjed om å ikke drikke noe alkohol.. Så vi får bare håpe på at det bare er et lite virus son gir seg etter hvert Han har vært sånn nå i snart to uker..

Innmeldt
    May 2011
    Hvor
    Bamble telemark
    Alder
    24
    Poengstyrke
    3

Hvordan har det gått... jeg tenkte krystall syken, men får håpe det ikke er det for det tar lang tid å ta seg oppigjen...

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •