Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Desperat!

Innmeldt
    Aug 2010
    Poengstyrke
    0

Desperat!

Hei!

Jeg er gravid for første gang i ca uke 7. Og jeg er så kvalm!!! Fungerer ikke lengre. Har på sånne sea band, men de funger ikke! Jeg sikkelig skeptisk til legemidler! Noen andre tips?! Er kvalm fra morgen til kveld, spyr, for får nesten ikke i meg mat! Hjeeeelp

Innmeldt
    May 2010
    Alder
    27
    Poengstyrke
    16

Sv: Desperat!

Akupunktur!

Innmeldt
    Sep 2010
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    41

Noen sier at de har hatt god effekt av ingefær te. Andre mener salte kjeks slik som ritz-kjeks fungerer for å døyve graviditetsvalmen.
    Noen mener også at det å spise jevnlig har hjulpet dem. Om ikke mer enn et knekkebrød, så er det bedre enn å gå på tom mage, for da kommer problemet raskere.

Håper det snart går over!
    Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminsten april-15

Innmeldt
    Oct 2011
    Poengstyrke
    4

har du prøvd å spise love hearts?? det har faktisk fungert for meg på dagen da jeg har vært skikkelig kvalm. snakket med ei jeg jobber med, og hun fortalte det samme.. hun hadde også spist love hearts, så er ikke bare meg er jo verdt og prøve..

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    ei øy i rogaland
    Alder
    30
    Poengstyrke
    37

ritz kjeks funket ihvertfall veldig godt på meg.lovehearts funker sikkert godt og.dem brukte eg bare på halsbrannen ved 1 svangerskapet så vet ikke koss dem er på kvalme men.
    Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Innmeldt
    Jun 2011
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    4

Ritz kjeks og et lite glass med iskald cola pleide å funke på meg da jeg var på mitt verste.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •