Viser resultatene 1 til 4 av 4
    Innmeldt
    Jan 2012
    Poengstyrke
    0

Rimelig(e) barnepass/barnevakter - Oslo/Akershus!

Hei!

Vi er 3 studenter mellom 19 og 23 år (1 gutt og 2 jenter) som ser efter en liten ekstrainntekt gjennom noe vi synes er kjempemorsomt- og givende, og tilbyr derav kvalitativ og pålitelig barnepass-/vakttjenester i Oslo og Akershus til gode priser!

Vi har alle erfaring med både privat barnepass og formelt arbeid i barnehage, skole o.l. og er positive, trivelige unge mennesker med et stort hjerte for barn og gode omsorgsevner Gode referanser tilgjengelige og garantert billigere enn hos diverse etablerte firmaer rundt omkring.

Er fleksible med tidspunkter- og dager bare det avtales en viss grad av tid i forveien og er ofte tilgjengelige på kort varsel. Alder/kjønn på barnet er ikke av betydning, da vi mener vi behersker det meste, også hva interesseområder angår hvis det er ønskelig at vi f.eks aktiviserer barnet innenfor dets egne hobbyer osv.

Om du synes vi virker aktuelle - hjertelig velkommen til en trivelig dialog; vi sjekker innboksen ofte!

Innmeldt
    Jan 2012
    Poengstyrke
    0

Sv: Rimelig(e) barnepass/barnevakter - Oslo/Akershus!

Hei
    Jeg så annonsen deres ang. barnepass. Jeg søker noen som kan passe min nydelige datter på 9 år enkelte dager kveldstid/helg (fred/lørd.) ved behov. Eks.nå til helgen lørd. 28.01 trenger jeg barnepass i første omgang. Vi bor til informasjon på Holmlia som ligger i bydel Søndre Nordstrand ca. 12 min. med tog fra Oslo S. Det går tog og busser hit og i helgene også nattbusser, men det er fint om du disponerer egen bil (ikke noe krav).
    Høres dette interessant ut, ta kontakt for en prat. Jeg/vi ser frem til å høre fra deg.

Mvh
    Meg

Innmeldt
    Jun 2013
    Poengstyrke
    0

Hei, er dere ledig fra 4.august til 9. September 2013. Hver ukedag fra ca 1/2 9 til 13. Kommer til Norge med min mann og tvillingsguttene Liam og nethanel 2 år. Vi skal jobbe og besteforeldrene passer guttene på ettermiddagen etter kl. 13. Guttene forstår norsk, fransk og hebraisk.
    ring meg 91568157 hilsen Mirjam Rødner (bestemor)

Innmeldt
    Jan 2014
    Poengstyrke
    0

Heisann. Passer dere fortsatt barn for å spe på inntekten deres? Hilsen håpefull

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •