Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Trenger råd!

Innmeldt
    Jan 2012
    Poengstyrke
    0

Trenger råd!

Jeg er 25 år gammel, jobber kun fast deltid og bor for tiden hjemme hos foreldrene pga at jeg leter etter en ekstra jobb før jeg kan flytte for meg selv igjen.

Jeg har hatt en "flørt" de siste mnd'ene med en utrolig herlig gutt, men desverre så er ikke de rette følelsene der fra min side.
    Etter siste gang vi hadde samleie, så brukte vi ikke prevansjon ( noe som selvfølgelig ikke var så smart.) Jeg tok en angrepill dagen etter..

Jeg har nå funnet ut at jeg ble gravid den kvelden og angrepillen fungerte nok ikke som jeg hadde håpet på...

Jeg er utrolig usikker på hva jeg skal gjøre.. Han har sagt at han støtter meg uansett valg, men det valget er jo så utrolig vanskelig?

Håper noen har noe gode råd og innspill å komme med

På forhånd hjertelig takk!

Innmeldt
    Dec 2008
    Hvor
    Med sjøen;)
    Alder
    27
    Poengstyrke
    13

Sv: Trenger råd!

Dette er jo et valg som bare du kan avgjøre i det siste og hele!!!
    Men selv var eg student og akkurat begynt som lærling når vi fant ut eg var gravid. (greit eg bodde/bor med barnefar) men han har jo sagt han vil støtte deg så... når eg sitter her idag med to nydelige barn vil eg si det var verdt å "ofre" studiene... de skal eg faktisk ta opp igjen til høsten, og eg er om mulig enda mer motivert nå til å bli ferdig med det... Kunne ikke fått barna som eg har no, senere...

Uansett hva du føler for barnefaren eller ikke så er det din kropp og ditt barn (selvsagt hans og men).
    Som sagt, dette er opp til deg!!!!
    Stol på hjertet ditt!!!
    Sladrer med Catie90,

Innmeldt
    Dec 2008
    Hvor
    Med sjøen;)
    Alder
    27
    Poengstyrke
    13

Sv: Trenger råd!

ser plutselig nå at det er en stund siden du skrev dette innlegget, så kanskje du alt har bestemt deg og at "problemet" er ute av verden
    Sladrer med Catie90,

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •