Viser resultatene 1 til 4 av 4
    Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    5

Noen som har opplevd 2 SA/MA (eller fler) for så å føde et friskt barn? Trenger trøst

Hei, opplevde MA etter en uplanlagt graviditet i forifjor, og nå etter SA som startet i går har jeg et sterkt behov for å lese noen solskinnshistorier. Blir bekymret når mine begge graviditeter har gått til grunne.

Er det noen som også var uheldige ett par ganger før resultatet til slutt endte godt? Solskinnshistorier tas i mot med stor takk. Jeg har på følelsen at det vil muntre meg litt opp (så godt det lar seg gjøre)

Innmeldt
    Nov 2010
    Poengstyrke
    0

Sv: Noen som har opplevd 2 SA/MA (eller fler) for så å føde et friskt barn? Trenger t

Så utrolig leit at du har mistet. Hvis du leser "erfaringer etter spontanabort" lenger ned så ser du hvordan jeg opplevde det. Etter 3 sykluser ble jeg gravid igjen og har nå en fantastisk og frisk datter på 9 uker Å miste var noe av det værste jeg hadde opplevd. Dette høres sikkert forferdelig ut, men i dag er jeg ikke lenger SÅ lei meg da jeg tenker at vår perfekte prinsesse aldri ville vært født hvis jeg ikke hadde mistet først... I dag er det helt utenkelig at jeg ikke skulle hatt akkurat denne fantastiske datteren med akkurat denne sammensetningen av gener og arv... Vet ikke om det er noen trøst nå, men... Ta deg tid til å sørge nå og la kroppen og hjertet ditt komme seg igjen. Når alt er klart så vil du sikkert bli gravid igjen. Husk at selv om du har mistet to ganger, så er ikke det uvanlig! Det er ikke noe som tilsier at det ikke blir full klaff neste gang. Du har bare hatt j#vlig uflaks! Lykke til!!!

Innmeldt
    Nov 2003
    Hvor
    Østlandet
    Alder
    36
    Poengstyrke
    84

Sv: Noen som har opplevd 2 SA/MA (eller fler) for så å føde et friskt barn? Trenger t

Vi opplevde 1 SA for så å føde en frisk og rask gutt. På veien til nr 2 hadde jeg først en MA, så en BO (blighted ovum) ... Ved 3. graviditet blødde jeg og var sikker på at det gikk galt igjen, men nå har vi en frisk og rask 2,5 åring som løper rundt her

Det er tøft og en stor påkjenning når det står på, men du må ikke gi opp, for det går bra til slutt! Det positive er du VET du kan bli gravid
    To perfekte gutter!!
    06.08.2009
    21.06.2005

Innmeldt
    Dec 2008
    Hvor
    Med sjøen;)
    Alder
    27
    Poengstyrke
    13

Eg hadde 3 SA før første kom, og 2 SA før andre kom! så det går nok... Ikke gi opp!!! plutselig sitter spiren fast i ni mnd
    Sladrer med Catie90,

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •