Viser resultatene 1 til 2 av 2
    Innmeldt
    Feb 2012
    Poengstyrke
    0

Kjønsvorter og mulig gravid, behandling??

Det er litt finslig det her, men jeg har litt problemer med å spørre kjentfolk om dette her.

Jeg har et problem med hissige vorter. For å fortelle hele historien, ble jeg voldtatt for et par år siden av en som hadde det. Fikk ikke noe utbrudd før i sommer..
    Fikk da totalt noia og kom meg til en lege som gav meg wartec. Brukte dette som anvist i flere omganger, det jeg imidlertid ikke visste var at jeg samtidig på dette tidspunktet var gravid med min samboer (trolig derfor utbruddet også kom der og da).

Fikk en spontanabort i 10. uke, og legen mente dette kunne skyldes bruken av wartec..

Nå har utbruddet blusset opp igjen for alvor, det har rett og slett tatt helt av. Jeg misstenker at jeg er gravid igjen, basert på flere symptomer, skjønt jeg har ikke tatt test ennå.

Jeg vil jo ikke risikere en ny sa, så tør ikke kjøre på med salve igjen. Samtidig synes jeg det er forferdelig vanskelig å leve med utbruddet siden det gir meg en konstant påminnelse om hva som hendte for noen år siden.. Det tynger meg rett og slett skikkelig psykisk i tillegg til de fysiske plagene det medfører.

Mitt spørsmål er om noen her har, eller kjenner noen som har behandlet vorter med andre midler enn salve, mens de var gravid?? Og kan fortelle meg litt om hvordan de gikk fram for å få behandling og hvor lang tid det tok etcetc..

Evig takknemlig for svar..

Nå har utbruddene tatt helt av

Innmeldt
    Jul 2010
    Hvor
    Ringerike
    Alder
    29
    Poengstyrke
    500

Sv: Kjønsvorter og mulig gravid, behandling??

Jeg vet ikke noe om dette, men vil bare si at jeg syns du er veldig tøff som takler dette!
    Hadde jeg vært deg så hadde jeg reist til legen og fortalt hvordan du føler det! Da kan se ta test om du er gravid og de vet hva du kan/ikke kan behandle om du er gravid!

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •