Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Innmeldt
    Mar 2012
    Poengstyrke
    0

Plager etter SA

Hei,
    Jeg hadde en spontanabort for 3 uker siden, etter ICSI forsøk, og blodprøvene viser at HCG er ute av kroppen. Jeg var veldig kvalm og litt svimmel da jeg ble gravid. Nå etterpå har jeg vært svimmel i 3 uker, veldig svimmel og klarer ikke gjøre noen ting. Trøtt og uten energi også. Er det vanlig at det kan henge i så lenge? Hadde litt lavt blodtrykk for 2 uker siden, kan det gjøre at jeg er SÅ svimmel nå? Hvor lenge er det vanlig å ha slike plager etter en SA? Håper på erfaringer fra noen der ute!

Innmeldt
    Apr 2009
    Poengstyrke
    8

Sv: Plager etter SA

Først må jeg bare si at det var leit at du hadde SA. Sender en klem.

Det første jeg tenker er at det ikke nødvendigvis har noe med aborten i seg selv å gjøre. Jeg hadde en SA for sju uker siden, og det eneste fysiske i etterkant var en del smerter ved samleie.

Derimot har jeg slitt en del psykisk, og det påvirker så klart kroppen negativt. Jeg har blant annet hatt en del depresjonsfølelse og angst til tider, og dette påvirker jo kroppen i form av søvnproblemer, tretthet, dårlig apetitt og kvalme, bare for å nevne noe.
    1. IVF juni 2014 - Negativt

Innmeldt
    Nov 2011
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    31
    Poengstyrke
    3

Sv: Plager etter SA

Hei Luna6.
    Jeg har desverre ikke så mange erfaringer å komme med, men jeg hadde selv en SA i går og lurer også på hva som skjer framover nå. Ville bare si hei. Føler meg ikke så veldig tess i dag.

Maia_83; Jeg var i samme termingruppe som deg. September/oktober2012. Jeg så at du har mistet to ganger og jeg er livredd for at det samme skal skje med meg. Jeg merket meg navnet ditt siden jeg er 83-modell selv

Jeg håper at vi alle tre blir gravide igjen veldig fort og at det går helt i mål. :krysser fingrene:

Klem!

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •