Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: spontan abort

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    0

spontan abort

Jeg var en lykkelig dame som enderlig hadde blitt gravid etter prøverørsbehandling så glad over å enderlig hadde lykkes etter å ha prøvd i 10 år uten hell . Magen og kroppen sa tydlig fra om store forskjeller og jeg strålte av lykke
    Idag på jobb merket litt fersk blod og ble litt engstelig og kontaktet fastlege, videre ble jeg sendt til sykehuset som ikke kunne se noe liv under ultralyd.Jeg ble sendt opp til blodprøve og gråt og gråt .Det var som at alt sto stille rundt meg , og turen hjem må gudene vite om .....den var lang , Nå på mandag skulle jeg inn til ultalyd , i min tredje mnd , istedenfor blir det utskraping og jeg gruer meg veldig til dette .Jeg prøver å komme meg over dette ,og tenker at det var noe feil med forsteret som gjorde denne sa ............Jeg skal gi meg selv litt tid nå før jeg drar opp og prøver igjen , er veldig engstelig over å bi skuffet nok en gang ,

Innmeldt
    Jan 2010
    Hvor
    Vestfold
    Poengstyrke
    26

Sv: spontan abort

Åh, lykke til! Det er aldri noe morsomt med en spontanabort. Ekstra ille er det jo når man har prøvd i mange år!

Du finner mange i samme situasjon i prøverforumet vårt her, og der er det også flere som har lang erfaring med prøving. Masse lykke til

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    0

tusen takk for varme tanker og medfølsele , jeg føler meg så utrolig tom og selv skuffet over å ikke lykkes....... hva er egentlig sjangsene for nok en abort ....jeg er nå i 30 årene , har det noe å si tror du ....vi har heldigvis ett egg nedfryst....kansje blir det min lille engel

Innmeldt
    Apr 2009
    Poengstyrke
    8

Det er alltid utrolig leit å lese om aborter. Jeg har selv vært igjennom to. Jeg vil bare sende en varm klem. Jeg vet det er en mager trøst, men vi er mange her inne som har mistet. Som oktoberbaby skriver så finnes vi inne på prøverforumet.
    1. IVF juni 2014 - Negativt

Innmeldt
    Apr 2011
    Hvor
    Lykkeland
    Alder
    21
    Poengstyrke
    7

Huff, sender mange klemmer til dere. Aldri noe gøy å miste!
    Krysser fingrene for at det egget dere har nedfryst blir en liten spire som vokser seg stor og sterk! Lykke til!

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    0

tusen takk for det.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •