Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Innmeldt
    Mar 2012
    Poengstyrke
    3

Lang syklus etter SA?

Hei! Trenger litt erfaringsutveksling her. Er så usikker på min egen syklus at jeg blir gal!! Hadde altså SA 1 feb i år. Da var jeg 8 uker på vei. Det skulle gå hele 7,5 uke før jeg fikk mens igjen... Altså 25 mars. Nå skulle jeg hatt mens igjen i disse dager, men den er ingen sted å se. Hadde mens smerter tidligere i uka og trodde den skulle komme da, men neida. Nå begynner jeg kanskje å tenke at det var eggløsningssmerter og at syklusen min har blitt forferdelig lang etter det som skjedde?!
    Noen andre som har erfaring med det?

(Og jeg har selvfølgelig tatt graviditets tester, senest idag, som har vært negative...)

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Bedfordshire, England! <3
    Alder
    29
    Poengstyrke
    26

Sv: Lang syklus etter SA?

Det hender at kroppen trenger litt tid på å komme i lage igjen ja.
    for at du blir gravid snart.

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    27
    Poengstyrke
    8

Ja, desverre så blir det ofte slik at syklusen kommer litt på utur etter en SA. Er ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet, eller evt. bruke eggløsningstester.

Lykke til, og håper spiren sitter igjen snart!

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    Stavanger
    Poengstyrke
    0

Hei
    Så vanskelig dette skal være! Har selv mistet to ganger, og begge gangene var forskjellige... Første gang var det MA og blødde da i noen uker etter på, mens kom ca 2 mnd etter, og ble gravid for 2 gang 3 mnd etter. Så var det SA i januar og blødde i en uke, men fant ikke ut når mens kom da jeg raskt ble gravid for 3 gang 14 dager etterpå. Virker som at begge deler er normalt, og at kroppen bruker den tiden den trenger for å komme tilbake til normalen igjen.
    Krysser fingere for at du raskt blir gravid igjen og at denne gangen går du hele veien

Innmeldt
    May 2010
    Hvor
    oslo
    Poengstyrke
    5

Har også nettopp hatt en SA og her er det samme bare motsatt, jeg har veldig korte sykluser... jeg har alltid tidligere vært klokkestilt men nå virker det veldig ustabilt... men virker som flere opplever litt ustabil syklus etter SA. ønsker deg lykke til!

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •