Viser resultatene 1 til 2 av 2
    Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Buskerud
    Poengstyrke
    3

SA og blødning... Noen erfaringer?

Håper noen kan svare meg på dette! Jeg gjennomgår nå en SA. Var hos gyn i dag. Han sa jeg var/har vært ca 11 uker på vei. Det jeg ikke skjønner er: hvordan kan han si det når han sa at livmoren nå er tom? I mine øyne er det jo da ikke noe foster å måle. Ut fra når jeg fikk min første positive test, så stemmer det jo med 11uker, riktignok hadde jeg jo mens i mellomtiden og testet ikke noe mer før for ca to uker siden hvor jeg nok en gang fikk positive tester, 12stk og alle sa det samme...disse 11ukene stemmer jo når symptomene på graviditeten oppsto og mistanken var jo der i og med jeg hadde mensen i fire fem mnd når jeg ventet sønnen min....og så, når man gjennomgår en SA, burde man ikke blø forholdsvis kraftig? Jeg blør jo mindre nå enn ved vanlig mens... Slik blødningen er nå, så blør jeg slik jeg gjorde da jeg ventet sønnen min... Mørkt tykt blod, null smerter.
    Sitter på jobb, kvalmen bølger over meg puppa tar livet av meg. Skjønner ikke dette jeg... Har noen snille mennesker der ute noen erfaring rundt dette, og kan fortelle meg litt? Jeg er helt grønn når det gjelder SAer... Tok abort en gang for mange herrens år siden, og da fosset det i to uker.... Og med fosset mener jeg at det rant gjennom alt, klumper etc. nå er det bare en stille blødning, uten smerter, lite blod og null klumper.
    Takk på forhånd.
    Sist endret av Rimfrost; 04-05-12 kl 01:05.
    Trenger ingen ticker

Innmeldt
    Nov 2011
    Hvor
    Bodø
    Poengstyrke
    3

Sv: SA og blødning... Noen erfaringer?

Vel, mine symptomer forsvant samme dag som jeg mistet, og jeg har mistet to gang. Blødde kraftig begge gangene, men om jeg ikke husker helt feil så stoppet det opp og blø ganske fort sist.

Jeg vil anbefale deg og gå til lege og få henvisning til ultralyd, KUN ultralyd. Om du har en truende abort så skal ingen tulle oppi der! For det er forskjell på truende abort og det og faktisk gjennomgå en SA. Gynekologer kan ta feil og de har tatt feil! En mente jeg hadde en truende abort og jeg var mye mindre på vei enn det som først var antatt. Knøtten har klart seg til nå vel og merke, og jeg var ikke noe kortere på vei heller.

Slapp av noen dager og om du ikke begynner å blø mer eller mister symptomene dine, så anbefaler jeg deg virkelig å få tatt en ultralyd for bekreftelse.
    SA Juli 2008
    MA Juli 2010
    Mirakelgutten min - Juni 2012 <3
    MA April 2013

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •